Pahoittelut, tuloksia ei löytynyt.

  • NEXT GENERATION eCANTER.
    MAKES e WORK.

    Kohokohdat ja asiakasedut

logo
EI PÄÄSTÖJÄ.
Paikallisesti hiilidioksiditon ja hiljainen
TOIMINTAMATKA JOPA 200 KM.
Täyssähköinen ja luotettava
4 PAINOLUOKKAA.
4,25 T I 6,0 T
7,49 T I 8,55 T
6 AKSELIVÄLIÄ.
2 500 mm | 2 800 mm
3 400 mm | 3 850 mm
4 450 mm | 4 750 mm

TÄYTEEN LADATTU.
NEXT GENERATION eCANTER.

  • ENEMMÄN VALINNANVARAA.
    YHTEENSÄ 42 VAIHTOEHTOA.

    Sarjavalmisteisen Next Generation eCanterin myötä FUSOn sähköisten kuorma-autojen valikoima on Daimler Truck AG:n suurin. Yhteensä 42 vaihtoehdon valikoima koostuu 4 painoluokasta, 6 akselivälistä, 2 ohjaamotyypistä ja 3 akkuvaihtoehdosta. Näin Next Generation eCanterin eri kokoonpanot vastaavat lähes kaikkiin asiakkaiden vaatimuksiin.

    TUOTEVALIKOIMA
  • JATKA MATKAA PIDEMMÄLLE.
    TOIMINTAMATKA JOPA 200 KM.

    FUSOn Next Generation eCantereihin on saatavana erilaisia akkupaketteja asennustilasta, painoluokasta ja akselivälistä riippuen. S-paketin toimintamatka on enintään 70 km yhdellä latauksella. M-paketin toimintamatka puolestaan on enintään 140 km yhdellä latauksella ja L-paketin enintään 200 km.

    TOIMINTAMATKA
  • LATAA KAIKKIALLA.
    SEKÄ TASA- ETTÄ VAIHTOVIRRALLA.

    Next Generation eCanter on yhteensopiva edullisemman vaihtovirtalataustekniikan kanssa, toisin kuin muut sähkökuorma-autot. Sen lataamiseen ei tarvita välttämättä kalliimpaa tasavirtalatausasemaa (suurteholataus). Latausteho vaihtovirtalatauksessa on 11 kW (S-akku) tai 22 kW (M- ja L-akut). FUSO-jälleenmyyjiltä on saatavana yhteensopiva Siemensin latauslaite.

    LATAUSRATKAISUT
  • UUSI MUOTOILU.
    ULKOMUOTO JA TOIMINNOT.

    Se, että Next Generation eCanter on viimeistä yksityiskohtaa myöten moderni sähköajoneuvo, näkyy sen muotoilussa ja varustuksessa. Ohjaamon tyypillisen muotoilun lisäksi uuden eCanterin tunnistaa sen vakiovarustukseen kuuluvista etu- ja takaosan LED-valoista. Sisäpuolella uusi, täysin digitaalinen IPS-mittaristo tarjoaa kuljettajalle modernin ulkoasun lisäksi monia käytännöllisiä ominaisuuksia. Se näyttää esimerkiksi akun varaustilan ja rekuperaatiotason.

    MUOTOILU
  • CANTERIN TUTUT PERINTEET.
    YHTÄ HELPOSTI VARUSTELTAVA KUIN ENNENKIN. 

    Next Generation eCanteriin on saatavana kuormalava- ja kippilavatehdaspäällirakenteita. Lisävarusteena on saatavilla mekaanisia voimanottoja, jotka syöttävät virtaa lisälaitteille, kuten kylmäkompressorille.

    HELPPO VARUSTELLA
  • ENEMMÄN VALINNANVARAA.
    YHTEENSÄ 42 VAIHTOEHTOA.

    Sarjavalmisteisen Next Generation eCanterin myötä FUSOn sähköisten kuorma-autojen valikoima on Daimler Truck AG:n suurin. Yhteensä 42 vaihtoehdon valikoima koostuu 4 painoluokasta, 6 akselivälistä, 2 ohjaamotyypistä ja 3 akkuvaihtoehdosta. Näin Next Generation eCanterin eri kokoonpanot vastaavat lähes kaikkiin asiakkaiden vaatimuksiin.

    TUOTEVALIKOIMA
  • JATKA MATKAA PIDEMMÄLLE.
    TOIMINTAMATKA JOPA 200 KM.

    FUSOn Next Generation eCantereihin on saatavana erilaisia akkupaketteja asennustilasta, painoluokasta ja akselivälistä riippuen. S-paketin toimintamatka on enintään 70 km yhdellä latauksella. M-paketin toimintamatka puolestaan on enintään 140 km yhdellä latauksella ja L-paketin enintään 200 km.

    TOIMINTAMATKA
  • LATAA KAIKKIALLA.
    SEKÄ TASA- ETTÄ VAIHTOVIRRALLA.

    Next Generation eCanter on yhteensopiva edullisemman vaihtovirtalataustekniikan kanssa, toisin kuin muut sähkökuorma-autot. Sen lataamiseen ei tarvita välttämättä kalliimpaa tasavirtalatausasemaa (suurteholataus). Latausteho vaihtovirtalatauksessa on 11 kW (S-akku) tai 22 kW (M- ja L-akut). FUSO-jälleenmyyjiltä on saatavana yhteensopiva Siemensin latauslaite.

    LATAUSRATKAISUT
  • UUSI MUOTOILU.
    ULKOMUOTO JA TOIMINNOT.

    Se, että Next Generation eCanter on viimeistä yksityiskohtaa myöten moderni sähköajoneuvo, näkyy sen muotoilussa ja varustuksessa. Ohjaamon tyypillisen muotoilun lisäksi uuden eCanterin tunnistaa sen vakiovarustukseen kuuluvista etu- ja takaosan LED-valoista. Sisäpuolella uusi, täysin digitaalinen IPS-mittaristo tarjoaa kuljettajalle modernin ulkoasun lisäksi monia käytännöllisiä ominaisuuksia. Se näyttää esimerkiksi akun varaustilan ja rekuperaatiotason.

    MUOTOILU
  • CANTERIN TUTUT PERINTEET.
    YHTÄ HELPOSTI VARUSTELTAVA KUIN ENNENKIN. 

    Next Generation eCanteriin on saatavana kuormalava- ja kippilavatehdaspäällirakenteita. Lisävarusteena on saatavilla mekaanisia voimanottoja, jotka syöttävät virtaa lisälaitteille, kuten kylmäkompressorille.

    HELPPO VARUSTELLA

MATKALLA ETEENPÄIN.
FUSO SÄHKÖISTÄÄ LIIKENNETTÄ.

FUSO keräsi viiden vuoden ajan yhdessä asiakkaidensa kanssa käyttökokemuksia ensimmäisestä eCanterista ja sai näin arvokasta tietoa sähköisestä liikkuvuudesta. Joukko Euroopan merkittävimpiä logistiikkayhtiöitä on luottanut alusta alkaen FUSOon, ja ne ovat siitä lähtien käyttäneet kaupunkijakelussa paikallisesti päästöttömiä, täyssähköisiä kevytkuorma-autoja. eCanter on julkaistu tähän mennessä menestyksekkäästi 13:lla Euroopan markkina-alueella.

KAIKKI MUKAAN.
FUSO SÄHKÖISTÄÄ LIIKENNETTÄ.

FUSO ottaa nyt seuraavan askeleen kohti päästötöntä ajamista ja tekee sähköisestä liikkuvuudesta mahdollista kaikille asiakkailleen Euroopassa. Next Generation eCanterin voi jatkossa ostaa suoraan FUSO-jälleenmyyjältä.

Laaja mallivalikoima kattaa lähes kaikki yksilölliset käyttötarpeet, ja saatavilla on runsaasti korivaihtoehtoja. Next Generation eCanter tarjoaa kestävän vaihtoehdon kuljetuksille kaupungeissa ja taajamissa.

EDELLÄKÄVIJÄ.
FUSO ON EDISTÄNYT SÄHKÖISTÄ LIIKKUVUUTTA VUODESTA 2010.

FUSO teki päästöttömän ajamisen visiostaan totta 12 vuoden kehitystyön tuloksena. Vuonna 2010 julkaistu teknisesti täysin toimiva ja ajovalmis Canter E-Cell -prototyyppi oli vasta alkua. Ensimmäinen eCanter esiteltiin vuonna 2016. Se oli ensimmäinen täyssähköinen kuorma-auto, ja sitä valmistettiin pieninä sarjoina jo vuonna 2017. eCanter on ollut vuodesta 2018 käytössä erityyppisillä asiakkailla.

AJAN TASALLA.
FUSO LISÄÄ SÄHKÖISEN LIIKKUVUUDEN LUOTETTAVUUTTA.

Näillä maailman ensimmäisillä oikeassa käytössä olleilla sähkökuorma-autoilla on ajettu jo yli 5 miljoonaa kilometriä – paikallisesti päästöttömästi, äänettömästi ja luotettavasti. Luotettavuus teki niin suuren vaikutuksen, että FUSO sai käytännön testeihin osallistuneelta DB Schenkeriltä vuonna 2020 Daimler Trucksin historian suurimman sähkökuorma-autojen tilauksen.

TURVALLINEN TULEVAISUUS.
FUSO TEKEE LIIKENTEESTÄ PÄÄSTÖTÖNTÄ.

FUSO Next Generation eCanter on tärkeässä asemassa liikenteen ilmastoneutraaliuden kasvattamisessa. Yhä useammat maat asettavat ilmastotavoitteita ja ottavat käyttöön uutta lainsäädäntöä vähentääkseen ilmaston lämpenemistä aiheuttavia hiilidioksidipäästöjä. Päästöttömillä ajoneuvoilla on tässä tärkeä merkitys. Daimler Truck AG:n tuotemerkkinä FUSOn tavoitteena on, että kaikki sen uudet ajoneuvot ovat viimeistään vuonna 2039 hiilineutraaleja ”tankista pyöriin” (tank-to-wheel).

KOHTI TAVOITTEITA.
FUSO LISÄÄ ASIAKKAIDEN RIIPPUMATTOMUUTTA.

Moni FUSOn suurista ja kansainvälisistä asiakkaista on jo asettanut kunnianhimoisia ja laajamittaisia ilmastotavoitteita, jotka ylittävät lainsäädännön ja muiden määräysten vaatimukset. Ne tekevät tiiviisti töitä muuttaakseen kuljetusalaa kestävämmäksi sen kaikilla osa-alueilla. FUSO tukee niitä tässä työssä.

LUPAUKSET PITÄVÄT.
FUSO TEKEE SÄHKÖISESTÄ LIIKKUVUUDESTA HELPPOA.

FUSO tuntee hyvin asiakkaansa ja tietää siksi tarkasti, millaisia haasteita ne kohtaavat päästöttömyyttä tavoitellessaan. Next Generation eCanterin tulo markkinoille merkitsee samalla sitä, että FUSOn tehtäväksi tulee myös neuvoa asiakkaitaan parhaansa mukaan, jotta sähköisen liikkuvuuden toteuttaminen olisi vieläkin käytännöllisempää ja helpompaa.

EI TEKOSYITÄ.
FUSO TEKEE SÄHKÖISESTÄ LIIKKUVUUDESTA HOUKUTTELEVAA.

Globaalin ilmastokriisin torjuminen on ilman muuta tärkeysjärjestyksessä ykkössijalla, mutta Next Generation eCanter on houkutteleva myös muista syistä. Sitä eivät koske monissa Euroopan suurkaupungeissa dieselajoneuvoille asetetut rajoitukset. Päinvastoin, sillä asiakkaat, jotka hankkivat täyssähköisen kevytkuorma-auton, voivat saada monissa maissa veroetuja ja hyötyä sähköautojen hankintatuista. Julkisen latausinfrastruktuurin verkosto laajenee jatkuvasti, ja ajoneuvojen tehokkuus ja toimintamatkat kasvavat. Samalla akkuteknologian kustannukset laskevat.

NEXT GENERATION eCANTER. TULOSSA PIAN.