Pahoittelut, tuloksia ei löytynyt.

  • NEXT GENERATION eCANTER 6 T.
    SÄHKÖISTÄ TEHOA ERITYISTARKOITUKSIIN.

    Yleiskatsaus, tekniset tiedot, varustetiedot

logo
OHJAAMON LEVEYS VAIN 1,7 M.
Kompaktit mitat.
EI PÄÄSTÖJÄ.
Paikallisesti hiilidioksiditon ja hiljainen.
TOIMINTAMATKA JOPA 140 KM.
Täyssähköinen ja luotettava.

KAPEA VAIHTOEHTO.
NEXT GENERATION eCANTER 6,0 T.

6S15e

Next Generation eCanter 6,0 t soveltuu kompaktien mittojensa ansiosta vaativiinkuljetustehtäviin kapeilla ajoreiteillä ollen samalla hiljainen ja paikallisesti päästötön. Se on kestävä vaihtoehto kunnalliseen käyttöön.

6,0 tonnin Next Generation eCanterin ohjaamon leveys on vain 1,7 m – rungon leveyden ollessa 700 mm – ja ajoneuvo onkin poikkeuksellisen kapea. Saatavana on kolme akseliväliversiota, 2 500 mm, 2 800 mm ja 3 400 mm. Erittäin monipuolinen ajoneuvo on varusteltavissa eri käyttötarkoituksiin.

Valitusta akselivälistä riippuen saatavilla on S- ja M-akkupaketit. Sähkömoottorin teho on 150 hv (110 kW). Toimintamatkan */** ollessa jopa 140 km (M-akku) tai 70 km (S-akku) Next Generation eCanter 4,25 t suoriutuu ongelmitta dieselmoottorilla varustetun 6,0 tonnin Canterin päivittäisistä tehtävistä.

6,0 tonnin Next Generation eCanterin vakiovarusteisiin kuuluu edistyksellisiä kuljettajaa avustavia järjestelmiä ja turvajärjestelmiä sekä luonnollisesti kaikki tarvittavat sähköajoneuvojen suojalaitteet. Tällä kuorma-autolla voi ajaa turvallisesti myös alueilla, joilla on paljon muita tiellä liikkujia.

TEKNISET TIEDOT.
NEXT GENERATION eCANTER 6,0 T LUKUINA.

4S15e
Ohjaamo Vakio (1,7 m)
Ohjaamon tyyppi / istuimet Yksittäinen/3
Akkuvaihtoehdot S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82, 6 kWh)
Latauskapasiteetti Vaihtovirta – hidas lataus max.11 kW  max.11 kW  max.11 kW  max. 22 kW
Latauskapasiteetti Tasavirta – nopea lataus max. 70 kW max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Akseliväli (mm) 2.500 2.800 3.400 3.400
Alustan kantokyky (kg) 1.695 1.690 1.670 1.190
Korin enimmäispituus 3.500 3.995 4.985 4.985
Akselikuormat (edessä/takana) 2.600 / 4.500
Teho 110 kW max. (85 kW cont.)
Pienin kääntöympyrä seinästä seinään (m) 10,8 12 14 14
4C15e
Ohjaamo Mukavuus (2,0 m)
Ohjaamon tyyppi / istuimet Yksittäinen/3
Akkuvaihtoehdot S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82,6 kWh)
Latauskapasiteetti Vaihtovirta – hidas lataus max. 11 kW max. 11 kW max. 22 kW
Latauskapasiteetti Tasavirta – nopea lataus max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Akseliväli (mm) 2.800 3.400 3.400
Alustan kantokyky (kg) 1.550 1.530 1.060
Korin enimmäispituus 3.995 4.985 4.985
Akselikuormat (edessä/takana) 2.600 / 4.500
Teho 110 kW max. (85 kW cont.)
Pienin kääntöympyrä seinästä seinään (m) 11,6 13,4 13,4
6S15e
Ohjaamo Vakio (1,7 m)
Ohjaamon tyyppi / istuimet Yksittäinen/3
Akkuvaihtoehdot S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) S (41,3 kWh) M (82, 6 kWh)
Latauskapasiteetti Vaihtovirta – hidas lataus max.11 kW  max.11 kW  max.11 kW  max. 22 kW
Latauskapasiteetti Tasavirta – nopea lataus max. 70 kW max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Akseliväli (mm) 2.500 2.800 3.400 3.400
Alustan kantokyky (kg) 3.445 3.440 3.420 2.930
Korin enimmäispituus 3.500 3.995 4.985 4.985
Akselikuormat (edessä/takana) 2.600 / 4.500
Teho 110 kW max. (85 kW cont.)
Pienin kääntöympyrä seinästä seinään (m) 10,8 12 14 14
7C18e
Ohjaamo Mukavuus (2,0 m)
Ohjaamon tyyppi / istuimet Yksittäinen/3
Akkuvaihtoehdot M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh)
Latauskapasiteetti Vaihtovirta – hidas lataus max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW
Latauskapasiteetti Tasavirta – nopea lataus max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW
Akseliväli (mm) 3.400 3.850 4.450 4.450 4.750 4.750
Alustan kantokyky (kg) 4.210 4.185 4.170 3.650 4.110 3.660
Korin enimmäispituus 4.985 5.728 6.718 6.718 7.213 7.213
Akselikuormat (edessä/takana) 3.100 / 5.990
Teho 129 kW max. (110 kW cont.)
Pienin kääntöympyrä seinästä seinään (m) 14,4 16 18 18 19 19
9C18e
Ohjaamo Mukavuus (2,0 m)
Ohjaamon tyyppi / istuimet Yksittäinen/3
Akkuvaihtoehdot M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh) M (82,6 kWh) L (123,9 kWh)
Latauskapasiteetti Vaihtovirta – hidas lataus max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW
Latauskapasiteetti Tasavirta – nopea lataus max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW
Akseliväli (mm) 3.400 3.850 4.450 4.450 4.750 4.750
Alustan kantokyky (kg) 5.155 5.100 5.075 4.645 5.015 4.615
Korin enimmäispituus 4.985 5.728 6.718 6.718 7.213 7.213
Akselikuormat (edessä/takana) 3.400 / 5.990
Teho 129 kW max. (110 kW cont.)
Pienin kääntöympyrä seinästä seinään (m) 14,4 16 18 18 19 19

SISÄISET ARVOT.
NEXT GENERATION eCANTER 6,0 T
YKSITYISKOHTAISESTI.

OHJAAMO.
KAPEA JA KEVYT.

6,0 tonnin Next Generation eCanterin tehdasvarustukseen kuuluu kapea ohjaamo.

  • Vakio-ohjaamossa yhdistyvät kevyt omamassa ja kompaktit mitat. Sisätilojen tilavuudesta ei kuitenkaan ole tingitty. Vain 1,7 m leveässä ohjaamossa on kolme täysikokoista istuinpaikkaa.

KÄYTTÖVOIMAYKSIKKÖ.
SÄHKÖINEN JA TEHOKAS.

6,0 tonnin Next Generation eCanterissa on erittäin tehokas sähköinen ajomoduuli EDM (Electric Drive Module), joka koostuu sähkömoottorista ja sähköakselista.

  • Edistyksellinen sähkömoottori, jossa on kestomagneettinen synkronikäyttö ja vesijäähdytys, on Boschin kehittämä.
  • Sen huipputeho on 430 Nm / 110 kW ja jatkuva teho 250 Nm / 85 kW. Sen teho on hevosvoimiksi muunnettuna 150 hv, ja suurin kierrosnopeus on 15 000 kierrosta minuutissa.
  • Integroitu muoto ja vaihtosuuntaaja tekevät koosta optimaalisen. Ylimääräisiä korkeajännitekaapeleita ei tarvita, mikä vähentää huollon tarvetta.
  • Vesijäähdytysjärjestelmä laskee kustannuksia ja lisää tehokkuutta öljyjäähdytteiseen järjestelmään verrattuna.
  • Sähkömoottori tuottaa tarvittaessa suuremman enimmäisvääntömomentin koko kierroslukualueella ja on silti hiljaisempi, tasaisempi ja tärinättömämpi.
  • Edistyksellisen sähköakselitekniikan ansiosta ajoneuvoon on voitu asentaa pienempi voimansiirto integroidulla tasauspyörästöllä, eikä kardaaniakselia tarvita.

AKKUPAKETIT.
SMALL JA MEDIUM.

6,0 tonnin Next Generation eCanteriin on saatavana kaksi eri akkupakettia valitusta akselivälistä riippuen: S-paketti ja M-paketti.

  • LFP-akut (litiumrautafosfaatti) ovat vähemmän riippuvaisia nikkelin, koboltin ja mangaanin kaltaisista raaka-aineista. Ne ovat pitkäikäisiä ja turvallisia.
  • Akkujen nimelliskapasiteetti 41,3 kWh (S, toimintamatka enintään 70 km) ja 83,6 kWh (M, toimintamatka enintään 140 km). */**
  • Akku mahdollistaa 94 prosentin nimelliskapasiteetin käytön, mikä on keskimääräistä enemmän.
  • Tehokas vesijäähdytysjärjestelmä pitää akun lämpötilan aina sopivana ja pidentää akun käyttöikää.
  • Akku on mahdollista vaihtaa erikseen, mikäli se vioittuu tai vaurioituu.

PIDEMPI TOIMINTAMATKA.
AKTIIVISESTI JA PASSIIVISESTI.

6,0 tonnin Next Generation eCanterissa on erilaisia toimintoja toimintamatkan pidentämiseen.

  • Neljä eri tehoista rekuperaatiotilaa auttavat kuljettajaa regeneroimaan jarrutusenergiaa, joka syötetään takaisin akkuun, mikä auttaa pidentämään toimintamatkaa.
  • Lisävarusteena saatava toimintamatkapaketti, joka sisältää vähän energiaa kuluttavat lämmitettävät varusteet, kuten ohjauspyörän, tuulilasin ja kuljettajan istuimen, säästävät akkua ohjaamon lämmitykseen verrattuna.

LATAUSRATKAISUT.
YHTEENSOPIVA JA KÄYTÄNNÖLLINEN.

6,0 tonnin Next Generation eCanter on yhteensopiva sekä vaihtovirta- että tasavirtalataustekniikan ja kaikkien tärkeimpien markkina-alueiden verkkojännitteiden kanssa.

  • Sen lataamiseen ei tarvita välttämättä kalliimpaa tasavirtalatausasemaa (suurteholataus) toisin kuin muiden sähkökuorma-autojen yhteydessä.
  • Vaihtovirtalatausinfrastruktuurin rakentaminen on yksinkertaisempaa ja edullisempaa.
  • Latausteho vaihtovirtalatauksessa on 22 kW (M-akku) tai 11 kW (S-akku). Vakiovarusteisiin kuuluu 8 metriä pitkä Mode 3 -latauskaapeli.
  • Latauskapasiteetista ja akkupaketin koosta riippuen keskimääräinen latausaika vaihtovirtalatauksella on 3,5–5 tuntia. ***
  • FUSO-jälleenmyyjiltä on saatavana yhteensopiva Siemensin vaihtovirtalatauslaite.
  • Tasavirtalatauksella syöttötehon ollessa 104 kW (tai 70 kW S-akun yhteydessä) keskimääräinen latausaika on 30–90 minuuttia. ***
  • Latauspistokkeen lukituksen voi avata suoraan latausliitännästä. Sitä varten ei tarvitse mennä ohjaamoon.
  • Ajoneuvon valikkokohta SoC (State of Charge) tukee optimoitua latausstrategiaa, joka lyhentää latausaikaa. Se perustuu kuljettajan käyttötietoihin. Kuljettaja voi myös asettaa tavoitearvon (Target SoC), jonka saavuttaminen lopettaa latauksen automaattisesti.

NEUVONTAA.
YKSILÖLLISESTI JA KATTAVASTI.

FUSO tarjoaa 6,0 tonnin Next Generation eCanterin hankkiville asiakkaille kattavan sähköisen liikkuvuuden kokonaispaketin, joka sisältää tarvittaessa myös neuvontaa ja tukea.

  • FUSO-jälleenmyyjät laativat asiakkaille yksilöllisen laskelman eCanterin kokonaiskäyttökustannuksista hyödyntämällä erityistä analyysityökalua.
  • Daimler Truckin Incentive Tool -työkalun avulla FUSO-jälleenmyyjät voivat kertoa asiakkaille, millaisia kannustimia ja etuja kussakin maassa on käytössä. Ne voivat koskea esimerkiksi ajoneuvon hankintaa, latausinfrastruktuuria, verovähennyksiä tai tietullialennuksia.
  • FUSO tarjoaa myös yhteistyössä alaan erikoistuneen palveluntarjoajan kanssa tukea hallinnollisiin prosesseihin.
  • Siemensin ja ENGIEn kanssa solmitun strategisen yhteistyökumppanuuden ansiosta asiakkaille tarjotaan neuvontaa tasavirtalatausinfrastruktuurin rakentamiseen ja lisäksi asiakkaat saavat kattavan palvelupaketin. Kokonaisuus sisältää lataustekniikan, asennuksen ja yhteistyön verkko-operaattorin kanssa.

KORKEAJÄNNITEJÄRJESTELMÄ.
VARMA JA TURVALLINEN.

6,0 tonnin Next Generation eCanterin varustukseen kuuluu kaikki tarvittavat sähköajoneuvojen suojalaitteet.

  • Törmäystunnistin kytkee korkeajännitejärjestelmän automaattisesti pois käytöstä törmäystilanteissa.
  • Korkeajännitejärjestelmän voi kytkeä pois käytöstä mekaanisesti huoltoa varten tai hätätilanteissa hätäkatkaisimella.
  • eCanterin kahluusyvyys on 300 mm. Jos korkeajänniteakku joutuu veteen, se ei luovuta sähköä. Kaikki sähköosat on tiivistetty, ja ne ovat vaarattomia kuljettajalle ja muille osapuolille.
  • Akut on suojattu vuodoilta sisäisten vaurioiden yhteydessä. Mikäli akku vaurioituu, latauslaitteeseen asennettu turvajärjestelmä pysäyttää ajoneuvon latauksen.
  • Kaikki korkeajänniteosat tarkastetaan jännitehäviöiden varalta automaattisella kuntotarkastuksella käyttämällä 55 voltin testijännitettä. Tämä kestää alle sekunnin. Jos tarkastuksessa ilmenee poikkeamia, korkeajännitejärjestelmä ei käynnisty.

TURVALLISUUS.
TUKEA JA SUOJAA.

6,0 tonnin Next Generation eCanterin varustukseen kuuluu edistyksellisiä kuljettajaa avustavia järjestelmiä ja turvajärjestelmiä.

  • Vakiovarusteisiin kuuluvat ESP-ajonvakautusjärjestelmä, ABS-jarrut, Active Brake Assist (aktiivinen jarrutusavustin), LDWS (kaistanpitoavustin), Active Sideguard Assist (aktiivinen katveavustin) ja kuljettajan turvatyyny.
  • Uusi vakiovarusteinen sähköinen seisontajarru estää ajoneuvon tahattoman liikkeellelähdön.
  • LED-päiväajovalot, LED-ajovalot ja LED-takavalot ovat vakiovarusteita. LED-ajovalot ovat 30 % kirkkaammat kuin halogeenivalot ja käyttävät vähemmän energiaa. LED-takavalot lisäävät energiatehokkuutta ja korostavat ajoneuvon modernia ilmettä.
  • Vakiovarusteinen Autolight-toiminto ohjaa ajovaloja valaistusolosuhteiden mukaan.
  • Vakiovarusteisiin kuuluu myös kamera-avusteinen, älykäs kaukovaloavustin, joka vaihtaa automaattisesti kauko- ja lähivalot.
  • AVAS (Accoustic Vehicle Alert System) -järjestelmä tuottaa hitaasti ajettaessa ja peruutettaessa keinotekoisia ajoneuvon ääniä ja varoitusääniä muiden tiellä liikkujien varoittamiseksi.
  • Lisävarusteena saatava vahvistettu takaosan alustasuoja tuo lisäsuojaa takatörmäyksissä.

PÄÄLLIRAKENTEET.
MONIPUOLISIA JA MITTOJEN MUKAISIA.

Next Generation eCanter 6,0 t tarjoaa paljon varustelumahdollisuuksia ja soveltuu lähes kaikkiin logistiikkatehtäviin.

  • Uudet akkupaketit on sijoitettu optimoidun kokonsa ansiosta alustan keskelle, mikä tuo lisää tilaa päällirakenteille.
  • Tavalliset päällirakenteet, kuten umpikori (nostolavalla tai ilman), kylmäkuljetuskori, juomien kuljetuskori, lava ja kippilava, on helppo asentaa sähköiseen kevytkuorma-autoon.
  • FUSOn päällirakenneasiantuntijat tukevat eCanterin hankkivia asiakkaita juuri heidän tarpeisiinsa sopivan päällirakenteen ja päällirakentajan löytämisessä.
  • Lisävarusteena saatavat, tehdasasenteiset mekaaniset voimanotot, jotka syöttävät virtaa lisälaitteille, kuten kylmäkompressorille, tekevät Next Generation eCanterista erityisen helposti varusteltavan ja yhteensopivan.
  • eCanteriin on saatavana myös valinnainen 24 V:n liitäntä.
  • Päällirakentajien ei tarvitse muodostaa yhteyttä FUSO-korkeajännitejärjestelmään tai CAN-yhteyksiin.

SISÄTILAT.
MODERNIA JA KÄYTÄNNÖLLISTÄ.

6,0 tonnin Next Generation eCanterin sisätiloissa käytännönläheinen toiminnallisuus yhdistyy kuljettajalähtöiseen suunnitteluun.

  • Next Generation eCanterissa on älyavainjärjestelmä ovien avaamiseen ja moottorin käynnistyskytkin käynnistämiseen ja sammuttamiseen.
  • Uudessa täysin digitaalisessa IPS-LCD-mittaristossa näytetään selkeästi esimerkiksi nopeusmittari, kilometrilukema, akun varaustila ja rekuperaation tila.
  • Latausta helpottavat latauksen pysäytyspainike, latausajan näyttö ja lataustilan LED-näyttö.
  • Vakiovarusteinen monitoimiohjauspyörä on säädettävissä portaattomasti, ja siinä on painikkeet LCD-näytön käyttöön.
  • Vaihdetila (eteenpäin, neutraali, taaksepäin) valitaan sähköisellä valintavivulla. Lisäksi käytössä on rekuperaatiotehon valinta.
  • Vakiovarusteena on Isringhausenin valmistama ergonominen kuljettajan istuin.
  • Täysin automaattinen ilmastointi on vakiovaruste.
  • Sähkötoimiset ikkunat lisäävät käyttömukavuutta.

AJAMINEN.
MUKAVAA JA DYNAAMISTA.

6,0 tonnin Next Generation eCanterissa on sähköautoille tyypillisiä ominaisuuksia, jotka tekevät ajamisesta mukavampaa ja dynaamisempaa.

  • Yhden nopeuden vaihdevivun ansiosta vaihteita ei tarvitse vaihtaa eikä kytkintä käyttää.
  • Hiljainen, pehmeä ja ketterä ajokäyttäytyminen lisää mukavuutta. Kiihdyttäminen tapahtuu lähes saumattomasti ilman nykimistä tai vääntömomentin katkoksia.
  • Sähköinen voimansiirtojärjestelmä tekee liikkeellelähdöstä dynaamista ja mahdollistaa välittömän kiihdyttämisen.
  • Sähköinen kytkin helpottaa uuden sähköisen pysäköintijarrun käyttöä.

HUOLTO.
HELPPOA JA LAADUKASTA.

Edistyksellinen ja sarjavalmisteinen Next Generation eCanter 6,0 t tekee vaikutuksen huollon helppoudella. Tämä koskee sekä teknisiä komponentteja että itse huoltoa.

  • Mercedes-Benzin korjaamoiden ja FUSO-kumppanien kattava huoltoverkosto takaa Next Generation eCantereille saman laadukkaan huollon kuin dieselkäyttöisille ajoneuvoille.
  • Kussakin akkupaketissa on huoltoluukku, jonka kautta pääsee helposti käsiksi ohjauselektroniikkaan. Mikäli ne vioittuvat, ne voi vaihtaa erikseen.
  • Uusien akkupakettien asennuspaikka vähentää tarvittavien kaapelien määrää, mikä puolestaan helpottaa huoltoa.
  • Sähköakseliyksikön huolto on yksinkertaista, ja huoltokustannukset ovat alhaisemmat. Aikaa vievää vaihdelaatikon huoltoa ei tarvita.

* Toimintamatkatiedot perustuvat rajoitetuissa olosuhteissa tehtyjen testien tuloksiin. Sähkönkulutus (EE) voi vaihdella ulkoisten olosuhteiden, kuten kuorman, ajotavan, sään, akun iän ja ajoneuvon varustuksen, mukaan. Siksi toimintamatka on arvio, joka riippuu ajoneuvon käyttötavasta ja ulkoisista tekijöistä. Todellinen toimintamatka voi olla lyhyempi tai pidempi kuin ilmoitettu arvo.

** Arvot on määritetty seuraavissa olosuhteissa: kuorma 50 % hyötykuormasta, varusteluna umpikorirakenne, ympäristön lämpötila 20 °C ja keskimääräinen akun käyttöikä.

*** Latausaika riippuu eri tekijöistä, kuten ajoneuvon latauskapasiteetista, latausaseman latauskapasiteetista, akun lataustilasta (SoC) sekä ympäristön ja akun lämpötilasta. Arvot perustuvat sisäisesti määritettyihin kokemusarvoihin optimaalisissa olosuhteissa ympäristön lämpötilan ollessa 20 °C.

KAIKKIEN eCANTER-MALLIEN YLEISKATSAUS.

  • NEXT GENERATION eCANTER 4,25 T.

    Next Generation eCanter 4,25 t on kestävä vaihtoehto kaupunki- ja taajamakäyttöön. Se tarjoaa kaiken sen, mikä on tuttua kevyistä FUSO Canter -kuorma-autoista, mutta on paikallisesti päästötön ja täyssähköinen.

    eCANTER 4,25 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER 6,0 T.

    Next Generation eCanter 6,0 t soveltuu kompaktien mittojensa ansiosta vaativiin kuljetustehtäviin kapeilla ajoreiteillä ollen samalla hiljainen ja paikallisesti päästötön. Se on kestävä vaihtoehto kunnalliseen käyttöön.

    eCANTER 6,0 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER 7,49 T.

    Täyssähköinen kevytkuorma-auto Next Generation eCanter 7,49 t on paras valinta (lähes) mihin tahansa työhön. Se on paikallisesti päästötön, ja sen vakuuttavat ominaisuudet tekevät siitä ihanteellisen ajoneuvon miltei kaikkiin logistiikkatehtäviin.

    eCANTER 7,5 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER 8,55 T.

    Täyssähköinen Next Generation eCanter 8,55 t on paikallisesti päästötön vaihtoehto, joka soveltuu myös raskaampiin kuljetustehtäviin.

    eCANTER 8,55 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER 4,25 T.

    Next Generation eCanter 4,25 t on kestävä vaihtoehto kaupunki- ja taajamakäyttöön. Se tarjoaa kaiken sen, mikä on tuttua kevyistä FUSO Canter -kuorma-autoista, mutta on paikallisesti päästötön ja täyssähköinen.

    eCANTER 4,25 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER 6,0 T.

    Next Generation eCanter 6,0 t soveltuu kompaktien mittojensa ansiosta vaativiin kuljetustehtäviin kapeilla ajoreiteillä ollen samalla hiljainen ja paikallisesti päästötön. Se on kestävä vaihtoehto kunnalliseen käyttöön.

    eCANTER 6,0 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER 7,49 T.

    Täyssähköinen kevytkuorma-auto Next Generation eCanter 7,49 t on paras valinta (lähes) mihin tahansa työhön. Se on paikallisesti päästötön, ja sen vakuuttavat ominaisuudet tekevät siitä ihanteellisen ajoneuvon miltei kaikkiin logistiikkatehtäviin.

    eCANTER 7,5 T.
  • NEXT GENERATION eCANTER 8,55 T.

    Täyssähköinen Next Generation eCanter 8,55 t on paikallisesti päästötön vaihtoehto, joka soveltuu myös raskaampiin kuljetustehtäviin.

    eCANTER 8,55 T.

LUOTETTAVA KUMPPANI.
CANTERIN JÄLLEENMYYJÄ- JA KORJAAMOVERKOSTO

FUSO Canter on Daimler Truck AG:n tuotemerkki, joka on saatavilla 32 Euroopan maassa.
Mercedes-Benzin yli 800 palvelupistettä eri puolilla Eurooppaa tarjoavat Canterin asiakkaille laadukkaita neuvonta-,
myynti-, huolto- ja korjauspalveluita.

PDFs & Guidebooks

6,0 tonnin eCanterin tekniset tiedot

0 - 0 / 0 Tiedostot

LISÄTIETOJA. LUE LISÄÄ CANTERISTA.